TIDSINSTÄLLT - En liten lista
Publicerat den

Hade ingen aning om vad dagens tidsinställda inlägg skulle innehålla. Därför blev det en liten lista, kanske inte det roligaste att läsa igenom, eftersom listor ibland kan bli väldigt långa. Men jag tog bort en liten del, så den inte blir hur lång som helst. 

Anledningen till att jag tog just denna lista är bara det att jag har gjort denna lista förut, och varje gång har det varit åtminstone en sak som blivit helt... Skrattframkallande? 
Haha, kan redan nu säga att jag knappast lyssnar på alla de låtar som dyker upp i svaren, men den här listan gjorde jag 2011, så där finns en massa låtar jag lyssnat på sen dess. 

The Spotify Test!
Du gör såhär: Ta listan som du tycker är allra bäst, Den måste ha över 24 låtar och tryck på "shuffle" alltså slumpa, sen trycker du på next och skriver in låtnamnen!


Hur mår du idag?
Mr. Know it all.

Kommer du komma långt i livet?
Greatest love of all.

Hur är skolan för dig?
Against all odds. ;)

Vilken är ditt livs themesong?
All this way. 

Vilken är din livshistoria?
Stereo ;)

Hur ser din framtid ut?
Club can't handle me - Jahajustså ;)

Hur blir din morgondag?
Gangnam style - Jaha, det låter ju intressant. :P

Vad är det bästa med dina vänner?
Titanium ;)

Vilken sång beskriver dig bäst?
I wanna go - Hahah, i skolan vill jag nästan hela tiden  till olika ställen. xD

Hur ser ditt liv ut just nu?
Beating me up. 

Hur var du som barn?
Teenage Dream - haha. ;)

Hur ser världen på dig?
Hysteria - höhö xD 

Vad tycker dina vänner om dig?
I Cry - Haha ;D

Hur blir du igenkänd av folk?
The light you leave on ;)

Vilken är din livsfilosofi?
Calling ;D

Haha, äsch, fick inga skrattframkallande svar denna gång, nåja.. ;) 
Ni ska ha en finfin dag allihopa!
//Emma 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?