And it is still raining...
Publicerat den

Hejsan!
Vilket sommarlovsväder det är, yey! Idag regnar det och är grått. Igår regnade det och var grått. I måndags var det grått hela dagen, förutom på kvällen när solen sken en liten stund. Ja, visst har vi haft dagar med värme och sol också, men jämfört med förra sommaren är detta vädret inte någonting att skryta med inte. 
I måndags var jag förresten och red.<3 Underbart! Hästen var jätte, jätte duktig, och lyssnade riktigt bra. Att vi ännu till red i nästan en meters högt gräs, där det också lyste av blåa blommor(och andra färger), och solen sken, gör ju inte saken sämre heller! Jag kände mig som lyckligaste tjejen i världen just då! :')♥ 
Hade riktigt tur för en gångs skull, så den enda gången solen sken under hela måndagen var just när jag var och red. ;)
Vad annat har hänt då?
Inte så riktigt mycket. Egentligen. Har varit lite med kompisar, firat midsommar med släkten och sådana saker. Så har jag läst rätt mycket också. Bland annat läste jag fyra böcker igår, i brist på annat att göra.
Nej, nu ska jag fortsätta att städa lite smått så jag hinner bli färdig med det. Kvällen ska nämligen spenderas med kompisar x5 som kommer hit! :D Och imorgon ska jag vara med Emelie! :D
Ha det fint allihopa, tjingeling! :)
//Emma
 



Emelie

"Och imorgon ska jag vara med Emelie! :D"
Tummen upp upp upp me triii upp :DD

Svar: Absoluttt me tri t! :D
Emelie o Emma



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?