Godis.
Publicerat den

YUHU!

Slängde datorn i sängen. Så sitter här och bloggar och äter nyttigheter (läs; godis!) nej, jag brukar inte äta godis. Men nu råkade jag ha en påse i skåpet. Är man snål så är man ^^

Tycker ni inte jag är duktig på uppdateringen här? ;) Men alltid när jag har tänkt skriva något blogg inlägg, så har blogg.se krånglat, jag har inte sluppit och logga in, nätet har inte fungerat, har inte haft tid eller så har jag helt enkelt glömt bort det. Men nu krånglar inget och jag uppdaterar! :D

På den tiden då ni inte hört något av mej så har jag bland annat hunnit vara på skriftskoleläger(rippiläger) och typ bara tagit det lungt, varit med Emma och andra kompisar, fotat en massa!, haft tråkigt och ingen sommarfeelis alls förutom typ två dagar då det varit någosånär sommarväder.

Blir ju också konfirmerad nu på söndag, det tänkte jag glömma att säga!

Utseendet här på blogg.se har ju också ändrats, helt udda ju. Men man blir väll van med det också.
Det blev ett ganska långt och tråkigt inlägg, men sätter punkt här.
Puss & Kram ha det super! 






Emma

Grattis ti konfirmationen, i förskotttt me fyra t! :D

Svar: Tackkkkar me fyra kåå! :D
Emelie o Emma



URL: http://emelieoemmas.blogg.se


Emma

He gick int ti svara ejn gang till :( Så tå skrejv jag ijee, hehehe me tri h och tri e :D

Svar: hahahaha me fyyyra hååå å fyyyra aaa :DD
Emelie o Emma



URL: http://emelieoemmas.blogg.se


Emma

Hehehee **mycket ont skratt** xD

Svar: hehehehhehe :D
Emelie o Emma



URL: http://emelieoemmas.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?