BOKTIPS - Glöm mig inte
Publicerat den

Glöm mig inte
Anne Cassidy
 
 
"En liten flicka, Jade, blir bortrövad från sin säng mitt i natten. Dagen efter bortrövandet knackar polisen på hemma hos Stella, som bor längre ner på gatan. Bara Stella vet att hennes mamma ljuger när polisen frågar var hon var när Jade försvann. Och hon blir chockad när det visar sig att hennes mamma är huvudmisstänkt. Det förflutna hinner ikapp mamman och en händelse som ägde rum för över tjugo år sen kommer återigen upp till ytan. Det var ett barn som försvann även då, Stellas mamma var barnvakt och barnet blev bortrövat av en man i en svart bil..."
(Jag har inte skrivit texten ovanför)
 
Tyckte denna var riktigt bra! Boken var spännande, och även fast det inte är denna typ av böcker jag vanligtvis läser så var den riktigt bra. :)
Är det någon av er läsare som läst den? Vad tyckte ni om boken i sådana fall?
//Emma



JULIA

Låtar bra, tack för tippset haha. :) Fin blogg också

Svar: Tack, och desamma till dig! :)
Emelie o Emma



URL: http://www.pixmix.blogg.se


Nicole Stjernberg

det låter as bra! :)

Svar: Var nog en riktigt, riktigt bra bok! :)
Emelie o Emma



URL: http://specialnotsick.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?