Bäst just nu / Detta gillar jag för tillfället / Emma gillar
Publicerat den

Våren är på antågande...
Värmen har börjat hälsa på oss nu, och våren kommer sakta krypande. Det är skönt att äntligen kunna dra på sig vårjackan igen när man ska vistas utomhus, utan att behöva frysa alltför mycket! 
 
Skolmotivationen går uppåt...
Hela hösten och vintern som gått, har min skolmotivation varit på botten. Men även den börjar hitta tillbaks, kanske har det någonting att göra med att våren är på väg också?
 
Min dator.
Haha, ja, jag gillar min dator. Vem gillar inte sin dator, liksom? ;) För tillfället är jag ju hemma från skolan, och då spenderar jag hela dagarna framför min lilla kompis. Att läsa bloggar, sitta och kolla fina bilder på we♥it, blogga, skriva, kolla film, ja ni vet ju själva att det finns en hel del underhållande på internet och datorn. Och ett plus är att han är rätt snabb, och inte hakar upp sig hela tiden (som min gamla gjorde)!
 
Inspirerande bloggar
Det är ju bara hur kul som helst att sitta och läsa inspirerande och kreativa bloggar. Speciellt nu när det börjar dyka upp en hel massa fina vårbilder. Ett stort tack till alla dessa duktiga bloggare!
 
Många nya favoritlåtar!
Den senaste tiden har en hel del ny musik släppts, och jag har fått många nya favoritlåtar. Såndana som jag lyssnar på om och om igen, tills jag tröttnar. Vilka fantastiska talanger det finns här i världen!
 
Energin på topp. 
Det blir mycket snack om våren här nu, men ändå. Det märks så bra att den är på väg! Solen lyser, ingen mera snö i träden, inte på vägen och... Energin börjar komma tillbaka! Åtminstone jag blir väldigt pigg, och glad. Vill ungefär bara springa runt, tjuta, skutta och tjohoa! Nästan, i alla fall... :)
 
Jag hade även tänkt göra en Emma ogillar, men det låter jag bli. Blev så glad och positiv av någon anledning, när jag skrev den här listan! Så det kan ju också ni göra om ni känner er sura/deppade/irriterade eller liknande, lista upp vad ni tycker är bra för tillfället... :)
 
Emma.



Sandra Stjerneus Olsson

såååå himla fin blogg!

får jag fråga hur du gör denna kommentarsrutan?
för att få en ruta såhär fint runt?
kram



URL: http://sandrastjerneus.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?