Do not count the days, make the days count
Publicerat den

 
Först måste jag säga att bilden är väldigt opassande, eftersom vädret är helt tvärtemot idag. Soligt och fint, bra! Haha, upptäckte också att den är väldigt sned, men det åtgärdar jag en annan gång i stället.
 
Dagen började som vanligt, och i bussen var Emelie och jag mycket duktiga, eftersom vi uppdaterade lite snabbt här. Som ni kanske redan sett. ;) Skoldagen fortsatte väll i vanlig ordning, förutom att det blev väldigt många skratt, både under matematik timmen och under gymnastiken! ♥ Efteråt drog jag sådär spontant in till staden på marknad med mina kompisar. Hade inte alls tänkt åka dit först, jag hann till och med stå några minuter och vänta på våran buss, men så ändrade jag mig.
 
Så ja, jag har haft en riktigt, riktigt rolig dag! Och nu under kvällen ska jag mest bara lata mig, sitta framför datorn och äta glass. Blir även tvungen att städa lite smått, men det får bli ett senare problem. Ha en fin helg!
 
Emma.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?