Everybody wants happiness, nobody wants pain. But you can't have a rainbow, without a little rain.
Publicerat den

Över ett år gammal bild, men den får duga här nu i brist på annat.
 
Vi har rent ut sagt ett riktigt skitväder här hos oss idag, men ändå kan jag inte låta bli att tycka att det är lite små mysigt såhär. Haha, i alla fall när man är inomhus. Sitter framför datorn och lyssnar till regnet som smattrar mot taket. Det känns lite konstigt att faktiskt vara glad över att det regnar, men jag tar det som ett litet vårtecken! :)
 
Kvällen kommer jag spendera, kanske inte helt otippat, framför datorn och sen blir det väll att ta itu med läxorna. Om jag inte minns fel har jag en hel del att göra, eftersom jag var sjuk förra veckan. 
 
Ha en fortsatt fin kväll! ♥
 
Emma.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?