Måndagen avklarad
Publicerat den

Måndagen är avklarad, åtminstone i skolan. Har varit en ganska bra dag endå fast måndagarna brukar vara jobbiga. Skrev också religionsprov nu sista lektionen, känns som att det kanske gick väldigt bra, fast jag kanske tyckte att jag hade övat kanske lite för lite, att jag kanske svarade på alla frågor, att jag kanske skrev långa svar på kanske varje fråga, kanske det också känns att jag kanske kommer få ett väldigt bra vitsord kanske, kanske att jag får det bästa vitsordet jag fått i hela högstadiet. Kanske, kanske, kanske...kanske...nu ska jag sluta skriva och fortsätta lyssna på musik och vänta tills bussen anländer hem. Tror det blir jobb senare också, men jag får ju pengar iallafall.
Kanske denhär dagen har varit en bra dag kanske!

Emelie.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?