Omotiverad på hög nivå...
Publicerat den

Återanvänder bilden, eftersom den är väldigt passande till dagens väder. 
 
Just nu känner jag mig bara så omotiverad till att överhuvudtaget göra någonting annat än att bara sitta framför datorn och lyssna på bra musik. Utomhus spöregnar det. Jag skulle verkligen inte orka motionera, läsa på prov (vilket jag verkligen borde göra), fixa läxorna eller plocka upp kläder som ligger lite här och var. Nej usch, fy, blä och uäk! Skulle mera än gärna bara vilja sitta framför datorn hela dagen lång...
 
Haha, ber om ursäkt för ett litet klagoinlägg. Jag antar att vi alla har våra dagar då vi helst av allt bara vill dra täcket över huvudet för en stund. Uppdaterar mera med någonting annat senare under dagen, så jämnar det ut sig. ;) Men först ska jag fortsätta känna mig trött och lat en stund...

Emma.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?