Today
Publicerat den

D A G E N S  O U T F I T
Dåliga och gryniga bilder, men vad kan man.

Idag hade jag lektioner i endast 155 minuter av vanliga 280 minuter. Eftersom att jag var till tandläkaren redan från morgon. Klockan 9:00-10:00 (ungefär). Var till en hemsk tandläkare. Men där på samma gång träffade jag också på mina två små söta kusiner. Dom blev så glada båda två när dom såg mej, aaw ♥ 
Sen hade jag två lektioner och sista lektionen var hela klassen till kommungården på besök. Så jag var alltså två gånger gåendes till samma ställe (tandläkaren och kommungården ligger strax bredvid varandra). Så där var ju dagens motion ;)
Nu skulle det vara läxor på schemat, om jag orkar.
Godnatt i förväg!



△ ida.

snyggt!

Svar: Tack! :)
Emelie o Emma



URL: http://prinsesc.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?