ÅRET 2012 (#2)
Publicerat den

Fortsättningen...

J U L I
- blev konfirmerad
- gjorde dipdye naglar
- fotade mycket eftersom jag hade ny kamera

A U G U S T I
- hade släktträff
- fotade Emma
- gjorde 'waterfall braid'
- började 9an
- var på 98-års kalas

S E P T E M B E R
- fyllde 15 år
- fick mopedkortet
- köpte nya converse
- fota ganska mycket
- fota Emma
- baka chokladpuffar och annat gott
- fick snygga bilder av himlen
- var på prao vid dagis

O K T O B E R
- fota mycket
- fota Emma
- läst igenom en hel bok

N O V E M B E R
- fota
- baka brownies
- gjorde en tutorial av waterfall braid till bloggen
- dansade på danspuls med dansgruppen 
- var på min andra prao vid supermarket med Pernilla

D E C E M B E R
- köpte Iphone 5
- "upplevde" 12.12.12 12:12:12, allra sista 'jämna' datumet
- var till Helsingfors med dansgrupperna från skolan, kolla balett och shoppade
- kollat alla avsnitt av julkalendern, mysteriet på greveholm
- fotat
- haft julfest
- firat jul och nyår

Det var andra och sista delen av mitt år 2012. Som sagt, det var en snabb genomgång. 
Så visst, det är mycket som jag inte haft med, men man minns ju inte allt.
Allt det här som jag skrivit har jag bara tagit från alla bilder, annars skulle jag inte kommit ihåg någonting.
Märkte att jag har fotat Emma varje månad! otroligt! Har också varit mycket med mina vänner, speciellt med bästaste P!



Becka [fotoblogg]

Åh så fina bilder! ♥

Svar: Oj, Tack så mycket! ♥
Emelie o Emma



URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?