Dagen som hette Onsdag
Publicerat den

Hej!
Det känns som om jag hunnit med mycket idag, faktiskt. Jag har varit i skolan och haft riktigt, riktigt roligt där, varit till staden för att använda mina presentkort jag fick i julklapp, läst på historia prov och lite andra små saker. Inte så mycket egentligen kanske, men om man jämför med vad jag vanligtvis brukar göra på dagarna så, hehe. ;)
 
Hem från "stan" fick jag med mig ett par vanliga, svarta jeans och två tröjor. Blev riktigt nöjd med alla tre. :) 
Någonting mera hade jag väll inte att skriva om. Känns lite tråkigt att alltid bara skriva om sin dag, för det är ju mest det samma hela tiden. Så om ni har någonting speciellt ni vill läsa om eller någonting ni vill se mera av, kommentera
Ha en fortsatt fin kväll allihopa! 
//Emma
 
Alla bilderna är från weit!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?