Hemma från Egypten!
Publicerat den

Nu är jag hemma igen. För er som inte vet så har jag varit en vecka till Egypten. Och med tanke på att det är nästan två veckor sen jag åkte hemifrån känns det riktigt bra att vara tillbaka. :) Trots att jag har haft det väldigt roligt, har jag saknat mycket (bland annat mina vänner, datorn, att få sova i sitt eget rum osv...).  
 
Jag har hunnit med mycket under resan. Simmat som för flera personer, sett olika djur som vi inte har här hemma (kameler, boa- och kobraormar), ätit och sovit ;), solat, simmat i Röda havet, firat nyår och lite andra saker. 
Och vi har verkligen haft tur med vädret. Sol varje dag! Två dagar blåste det lite svalare vindar, men har nog gått i shorts varje dag. 
Tog en del bilder där också, men de och lite mera om resan kommer i ett senare inlägg. 
 
Ja, något mera hade jag väll inte att berätta just nu. Hoppas att ni alla hade en fin nyårs afton och att ni har fått en bra start på 2013!
//Emma 
Don't forget to smile... ;D
  
 
 

 



Maria

Egypten. Nordafrika. Härligt! Ska bli spännande att se dina bilder.

Svar: Det var riktigt härligt där! Bilderna från resan kommer att komma upp någon gång under dagen. :)
Emelie o Emma



URL: http://dammsamlare.blogg.se


iidz. ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

haha, vad söt kamel! :'D

Svar: Haha, de är rätt gulliga! :D
Emelie o Emma



URL: http://prinsesc.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?