I brist på annat...
Publicerat den

I brist på annat att göra, så kommer en lista med frågor om året som gått. :)
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, en hel del saker!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte ens om jag hade några, så nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Vilka länder besökte du? Sverige och Egypten
5. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Ja.
6. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Bland annat 19 April och 22, 25,26 Maj.
7. Vad var din största framgång 2012? Vet inte riktigt...
8. Största misstaget? Finns flera, och de tar jag inte upp här. ;)
9. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit, det första halvåret allt för mycket, men den andra halvan var jag ovanligt frisk. Jag har inte skadat mig allvarligt, men småskador har jag råkat ut för ofta. ;)
10. Bästa köpet? Kanske mitt 70-300 tamron objektiv, och min nya dator.
11. Vad spenderade du mest pengar på? Oj, svår fråga. Har verkligen inte köpt några många saker detta år, är ingen stor shoppare direkt. ;)
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, mina underbara vänner! 
13. Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2012? The Lonely Island - Jack Sparrow, Dead by April - Mystery, Nickelback - Far away och några till... :)
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! ♥ 2012 var ett av de bästa åren i mitt liv, hoppas att 2013 blir ännu bättre. 
15. Vad önskar du att du gjort mer? En hel del saker det också. 
16. Vad önskar du att du gjort mindre? Vet inte riktigt.
17. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen. 
18. Blev du kär i år? Kanske.
19. Favoritprogram på TV? Ojdå, det är många! 
20. Bästa boken du läste i år? Vem är du Johanna, av Lin Hallberg och 13 skäl varför av Jay Asher.
21. Största musikaliska upptäckten? Dead by April. 
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Haha, minns knappt vad jag fick heller. Men pengar kanske? 
23. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte ens vad jag ville ha. ;)
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Ridning på en underbar ponny!♥
25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert finns det några småsaker, men inte någonting jag kan komma på nu direkt. :)
26. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Det vet jag faktiskt inte.
27. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, hästar & ridning, att skriva och en hel rad med andra saker.
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen aning. ;)
29. Vem saknade du? Flera personer. 
 
 //Emma
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?