Live while were young...
Publicerat den

Just nu sitter jag här framför datorn och käkar en muffins, som slapp av från gårdagen. Fredag hade vi igår, roligaste dagen på länge dessutom! Skolan var väll helt okej. På kvällen kom mina vänner hit (om någon ville veta så fyller jag år på tisdag). En av kompisarna kom redan direkt efter skolan, och de andra kom lite senare. Oj, vad vi hade roligt! Åt, pratade, skrattade så mycket att jag trodde jag skulle få något fel, satt i soffan, var utomhus och sprang lite medans vi skrålade olika 1D låtar, och en massa andra saker. ♥ Roligaste kvällen på länge!
 
Idag har jag känt mig riktigt aktiv. ;) "Häst" var på schemat idag. Jag fick prova på att lösträna ponnyerna och det var riktigt roligt! Första gången jag testade på det också.
Sen innan jag bänkade mig framför datorn när jag kom hem igen hade jag även ut en av våra voffsingar och busade lite med henne. :)
 
Hoppas att ni allihopa har haft en fin dag hitills!
//Emma 
 
En bild som är tagen för nästan ett år sedan. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?