When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
Publicerat den

Haha, en till anledning att le fick jag precis. Satt och läste en blogg, som hade länkat till en sida där man bland annat kunde skriva in sina namn och få fram en text. Prövade ju såklart, och när jag hade läst texten satt jag sen där och flinade dumt för mig själv. Det var nästan lite skrämmande, eftersom vissa saker faktiskt stämde in på mig riktigt bra. ;)
 
Idag har jag väll inte så mycket annat att skriva om. Som vanligt har jag bara varit i skolan, och kom hem för lite mera än en timme sen och ungefär bara suttit vid datorn. 
Ha en finfin dag allihopa! 
 
//Emma 
 
Jag. Är. Bra. På. Att. Variera, eller hur var det nu? ;) Höhö, har haft bildern från we♥it i många inlägg den senaste tiden. Hoppas ni inte har någonting emot det!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?