Many days fell away with nothing to show.
Publicerat den

Och så var det ju dethär med kvalitén på mobilbilder också. ;) första bilden från vänster; käkat glass med kusinen // åkt tåg från Åbo // suttit i flera timmar och fixat med pappas dator som kommit från service (hårddisken blev utbytt, därför var det en hel del som skulle installeras och laddas ner igen. ;D) // Njutit av några få sommarkvällar med vackert väder.
 
Ber om ursäkt för otroligt dålig uppdatering från min sida nu den senaste tiden, men åtminstone har ju Emelie skött den biten bra! :) 
 
Sen senast har väll inte så mycket speciellt hänt. Jag har spenderat x-antal dagar i södra Finland, varit lite med Emelie och dylikt. 
 
Någonting mera hade jag väll inte på hjärtat. Men jag ska försöka bättra mig med uppdateringen, lovar! :)
 
Emma
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?