Ponnyagility
Publicerat den

I brist på annat får det bli mobilbilder igen. :/
Mellanmål jag åt härom dagen, banan och nektarin, så gott! // Arkvibild från Juni, då vi besökte ett ställe vid namn Flowpark .
 
I lördags åkte jag, S och A på ponnyagility tävlingar då, som jag redan nämnt i ett tidigare inlägg.
Vi hade en jättejätte kul dag, och jag är riktigt nöjd med hur själva tävlingen gick. 

Vi knep en 4:de plats, och hade en mycket bättre tid än förra gången också! 
Dessutom lyckades jag uppnå alla mina tre mål; att inte bli sist placerad, att undvika dragkamp och att hålla mig i rätt position i förhållande till ponnyn. (Jag glömmer ofta bort att stå ungefär i sadelläge, och istället går jag nästan vid framhovarna).

Så jag kan helt enkelt inte vara någonting annat än nöjd. :D
 
Emma.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?