Saker du kanske inte visste om...
Publicerat den

 ...EMELIE

1. Jag har glasögon.
2. Jag orkar typ aldrig bädda sängen.
3. Jag har alltid långa (längre) naglar.
4. Jag drar alltid in andan före jag dricker ur ett glas. Speciellt mjölk.
5. Jag har en gammelmormor som är 100 år gammal.
6. Jag har gröngråa ögon.
7. Har svårt att vakna på morgon.
8. Pratar alltid dialekt. Men skriver på högsvenska.
9. Älskar inredning och längtar till att på inreda mitt eget hem.
10. Sover alltid med fötterna utanför täcket.
11. Förut visste jag aldrig om ordet "alltid" och "aldrig" stavades med ett eller 
     två "l" och fick alltid fråga någon eller googla.
12. Jag har alltid blivit kallad kort.
13. Jag har inte min naturliga hårfärg.
14. Jag sitter alltid längst ut på kanten på en stol.
15. Har alltid svarta strumpor.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?