Summerbreak
Publicerat den

Vi säger hejdå till skola och allt plugg. Och välkomnar sommaren 2013.

Idag har vi då haft avslutning. Sista avslutningen i grundskolan för min del. Jag har sagt det förut, men säger det en gång till. Jag kommer sakna min klass något otroligt. Själva skolan också för den delen. Vi har haft tre fantastiska år tillsammans. Vi har också under det senaste året fått många nya ansikten till klassen och några har också lämnat oss.
Som alltid så är det i slutet man börjar komma ennu närmre varandra. Också flera nya människor har man lärt känna nu i slutet. Lite trist att det alltid blir i slutet. Men man kan ju endå ennu träffas.
Jag vill bara passa på att säga tack till alla som gjort så att jag orkar mej igenom alla dom tre åren. Utan er skulle det varit omöjligt. Tack för att jag fick vara i en så bra klass som 9E och tack till alla andra också.
Njut nu av sommaren så ni orkar igen till hösten. Som många andra vill jag också säga till er blivande 8or och 9or, ta vara på sursik tiden så länge ni kan. Det kan kännas jobbigt ibland. Men sen när ni står där och blir dimiterade. Ja då ångrar ni er att ni inte tagit vara och njutit av tiden.
Ha en underbar sommar! <3

Emelie.




Evisgalax

skitfin blogg, allt bra? :)



URL: http://evisgalax.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?