Ingen vanlig vecka
Publicerat den

Det är och har varit lite dålig uppdatering här på bloggen från min sida iallafall. Men det har varit så soligt och varmt väder och ganska mycket program dom senaste dagarna/veckorna så jag har helt enkelt inte orkat eller haft tid med bloggen.

Tänkte bara kika in och säga lite vad son händer, före jag lägger huvudet på kudden. Gårdagen orkar jag inte berätta något annat om än att vi hade någon tråkig föreläsning och var i skogen typ hela dagen och det var tråkigt och fullt ned kryp. Idag har vi igen haft en föreläsning, övat till dimensionen(?) och haft en kärleks eftermiddag. De hade gjort det så mysigt, hihi. Ja och imorgon blir det Tammerfors med hela bunten nior. Vet ennu inte om jag ska och shoppa eller till särkänniemi. Jag vill och shoppa, men beror på om jag får någon med mej. Nu sätter jag punkt här, före det blir något längre inlägg. Grattis till dej som orkade läsa. Godnatt!

Emelie.




Klara

Svar: Okej, den bloggen ska jag kolla in!



URL: http://www.klaramarklunds.blogg.s





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?