Now I can see that we're falling apart, from the way that it used to be, yeah.
Publicerat den

 
Tänkte berätta lite om vad som hänt den senaste tiden, eftersom det varit så dålig uppdatering här.
     Denna vecka har jag spenderat två dagar med Emelie, som bestått av bland annat vattenkrig och annat skojj. I skolan har vi haft lite lugnare dagar också, idag har vi till exempel haft någon typ av frågesport (som för den delen var riktigt kul), kollat film och varit på picknick. Framför mig väntar även besök till något muséum imorgon, skolavslutning och på lördag ska jag äntligen och hämta mina kontaktlinser. På kvällen ska jag och Emelie kanske till villan också. Men något av det bästa är ju att; Det är endast två skoldagar kvar + avlsutningen tills vi får sommarloooooov! ♥
 
Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och liknande. Hoppas ni får en fin kväll!

Emma.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?