Sådant som är bra just nu...
Publicerat den

Värmerekordet
Har nu passerat 11 grader, har jag för mig. Det gillar vi!
 
Snön smälter sakta men säkert
Den senaste veckan har väldigt mycket av snön här smält, och en hel del av den har ju nu då försvunnit. I skogarna, i alla fall runt omrking oss, är det fortfarande lite kvar. Men annars börjar det bli riktigt bra vårväder. Till och med våran gräsmatta börjar titta fram, som annars brukar ta lång tid på sig!
 
Regn
Haha, okej, för det mesta är jag nog bara irriterad på att det regnar. Men just nu hjälper ju det bara till, om man läser ovanstående funderingar. För snön smälter ju mera då också. ;)
 
En nypa ledighet
Någonting som också bidrar till att sommarlovet inte känns lika långt borta, är ju faktiskt att vi har flera lediga dagar nu innan avslutningen också. Åtminstone tre stycken, varav jag har planer för allesammans redan! :)
 
Årets första cykeltur
Idag tänkte jag faktiskt ta vårens första cykeltur! Det ska bli roligt, eftersom jag inte har suttit på cykeln sen september, om jag inte har helt fel... ;)
 
Bokserier
Förut läste jag väldigt mycket böcker. Det gör jag inte nu längre, har liksom aldrig ork för det. Men nu de senaste veckorna har jag faktiskt läst lite mera än vanligt, och hittat två nya "bokserier" som jag gillar. Det känns mycket mera roligt att läsa serier, när man vet att det finns flera uppföljare som väntar. För tillfället har jag läst två böcker ur båda serierna, den ena har fyra delar hitills och den andra tre. Så de ska jag se till att läsa så snart som de blir lediga på biblioteket! :)
 
Känns som om det mesta har nu är relaterat till vädret. Men det får vara så nu, annars skulle det mesta ha varit samma saker som förra gången jag gjorde ett liknande inlägg. 
 
Emma.
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?