En liten lista.
Publicerat den

I brist på annat att göra en måndagsmorgon som denna, så kör jag på en liten lista. :)
 

Senaste...
Låt du hörde: Redrama - Clouds
Film du såg: Gossip Girl (det är ju inte en film, men det är så himla länge sen jag sett någon film, att det fick bli senaste serien.)
Mat du åt: Grillat kött med "franska" (pommes frites
Kram: I onsdags
Känslan: Trött ;)
Resa: Ner till södra Finland bar det av senast för några veckor sen.
Glädje: När mitt halsont visade sig ha försvunnit :D
Dröm: Alltså jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer, och när jag väll gör det, så försvinner de ur minnet typ dagen efter. Men senaste drömmen som jag minns var någonting med att jag hade vunnit en Samsung Galaxy s4 (synd att man inte är sandrömmare! ;D) och något sådant.
Person du träffade: Mamma och mormor.
Person du pratade i telefon med: Pappa
Person du fick SMS av: min kompis V. :D
Saken du köpte: Öh, oj, det börjar faktiskt bli en tid sen jag köpte något nu. Men jag chansar på att det var någon chokladstång eller liknande. ;D

Allmänt
Ska bli skoj: Lägerskolan i Oktober, torsdagens drama lektion osv... :D
Ska inte bli skoj: Usch, det är en hel del jag inte ser fram emot också, men det börjar vi inte gå in på nu...
Sparar till: För tillfället är det en "Samsung Galaxy s2 plus". :)
Pålägg som gäller: Gurka.
Vad saknar du: Mycket!
Vad har du gjort idag: Klivit upp, ätit frukost och suttit framför datorn. Spännande värre! xD
Längd: Oj, kanske någonting kring 158-159 cm?
Senaste utlästa bok: Min typ brorsa.
Jag ville bli när jag var liten: Frisör och lärare. ;D

 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?