En magisk vinterkväll, då önskningar slår in...
Publicerat den

Vilket vackert väder vi har här hos oss idag! Det är riktigt längesedan det har varit såhär fint. Solen lyser och det är väldigt härligt utomhus, trots att det är -23 grader (heh, det var -28 i morse). Riktigt bra jul väder!

Ja, imorgon är det ju julafton då! Själv ska jag, som vanligt, fira två gånger. Första "julaftonen" för min del är ikväll, och den andra imorgon då förståss. ;)
 
Blev inte så mycket uppdaterande här igår. Men åtminstone jag hann inte. Julstädade mitt rum, satte upp julgranen och bakade julmuffins (som sist och slutligen inte såg så "juliga" ut ändå). 
Nu ska jag börja göra mig i ordning för kvällen. Ha en finfin dag, och om det inte blir några mera inlägg i kväll eller imorgon så; GOD JUL!
 
//Emma 
 
Två bilder tagna i bilen. Bara som ett bevis på att solen lyser. ;)



Emma

Kul att du är med! Lycka till!

Svar: :)
Emelie o Emma



URL: http://emmaaaolssons.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?