Hemma igen/Måndag
Publicerat den

Hej!
Nu är jag hemma från "resan" igen, vi kom igår kväll. Så nu kommer jag börja uppdatera igen jag också, orkade bara göra ett tidsinställt inlägg eftersom jag hade lite dålig fantasi om vad de kunde innehålla. ;)
Hade en riktigt bra helg! På fredagen var jag bara hemma, på lördag tog vi tåget till södra Finland och var där en natt.
 
Måndag har vi idag, har inte gjort så mycket ännu. Först skolan, slutade två timmar tidigare för ett besök till sjukhuset och sen in till staden. Jag skulle leta efter ett par jeans att ha på julfesten, men hittade tyvärr inga! Nåja, får ta ett par gamla då istället, som jag ska ha tillsammans med en röd och mörblå skjorta. :)
 
Ha en fortsatt trevlig dag allihopa! ♥
//Emma :)
 
Shit i love - Tumblr
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?