Julen är här!
Publicerat den

Ja hörni, nu är det jul igen! Och snart är det nyår också. Detta året har verkligen gått fort. Men ni vet vad folk brukar säga; "tiden går fort när man har roligt", det stämmer också. 2012 har varit ett av de absolut roligaste åren i mitt liv. :)
 
Haha, passande att slänga in lite snack om att det snart är nyår här mitt i detta "juliga" inlägg. ;) Har ni läsare några skillda planer för dagen? Ska ni vara hemma och fira, eller ska ni åka bort någonstans? Själv firar jag då min andra julafton ikväll. Är bara hemma med familjen, ska väll äta, kolla Kalle Ankas jul (ett måste ;D) och så var det ju det här med julklappar sen också. Senare ikväll ska jag även titta på "Svensson svensson - I nöd och lust", som jag har för mig att den nya filmen heter. :)
 
Hoppas att ni får en riktigt fin och mysig julafton allihopa! 
//Emma 
 
                                                                                            Weit






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?