Julfesten man sett fram emot...
Publicerat den

... måste man såklart missa på grund av en dum, dum förkylning! Jäpp, har blivit sjuk på nytt. Var borta en dag från skolan, men for dit igen igår. Vilket jag tydligen inte skulle ha gjort. Kanske skulle jag ha varit frisk idag om jag stannat hemma ännu igår? Men det är lite för sent att tänka på det nu. :( Har sett fram emot julfesten i flera veckor nu, och det är så typiskt att man måste vara sjuk då.
 
Haha, nej nu ska jag sluta att sitta här och tycka synd om mig själv. Det finns mycket värre saker som händer, än att jag missar julfesten. Istället ska jag tänka på vad jag har att se fram emot. Julafton, och så åker vi till Egypten den 29 (december)! :D
Och på tal om det så borde jag snart börja packa, och leta efter min kameraladdare som varit borta flera månader, har ingen aning om var den håller hus. 
Tidsinställda inlägg ska jag också ha fixat. Som jag redan i något annat inlägg skrev ska jag göra ett "Mitt år 2012" inlägg. Det ska jag börja på med redan nu, tror jag.
 
Om ni har någonting speciellt ni vill läsa om/se bilder på i de tidsinställda inläggen som kommer vara min del av uppdateringen under en vecka, så kommentera. Det är alltid roligt med lite tips och ideér från andra också! :)
Haha, nu slutar jag innan inlägget blir allt för långt. Ha en finfin dag! ♥
//Emma 
 
                               Bildkälla 1, bildkälla 2, bildkälla 3
 



Noomi

Vad mysigt att ni ska åka till Egypten! Min kompis kmr där ifrån och pratar alltid om hur härligt det är där. :D Hoppas du har det bra när du är där!<3

Svar: Jag har också hört att det ska vara härligt där, tack! :D<3
Emelie o Emma



URL: http://luckys.webblogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?