Min julafton
Publicerat den

Hoppas att ni hade en riktigt fin julafton igår allihopa! Det hade i alla fall jag. Käkade, spelade spel, kollade på Kalle Anka och två stycken filmer, öppnade julklappar och umgicks med familjen. 
 
Blev super nöjd med mina julklappar också! Tusen tack allihopa! :) Av släkten och så fick jag sammanlagt 40 euro, ett presentkort, nagellack, garn, balsam och schampo, en konfektask, påslakan, högtalare till datorn♥ och lite till. Av familjen fick jag en ny mobil! Det behövdes, kan jag lova er. 
Får säga adjö till den silvertejpade saken jag haft en tid nu, och välkomna en Nokia Asha 306
 
Min tidigare mobil, en Nokia 5530 Xpress music. Har tyckt riktigt mycket om den, haha, men den senaste tiden har den varit lite halv fungerande. 
Bilden är tagen i början av sommaren. Där hade den ännu inte blivit tappad i en vattenpöl, och var inte tvungen att vara silvertejpad för att hållas ihop. ;) Även några skador på displayen, fem gröna prickar och ett blått sträck som kommit dit för kanske två veckor sen. Hur vet jag inte men. :P
 
Men nu har jag då alltså denna mobil;
 
Nej, nu ska jag börja packa vad jag ska ha med mig till Egypten. På lördag åker vi dit, men ska till södra Finland nu först. Och dit åker vi imorgon. 
Har fixat några tidsinställda inlägg, dock blev det inte så många eftersom jag inte hade någon fantasi om vad de skulle innehålla. Men några blev det i alla fall. :)
 
Ha en superfin julhelg, och ett riktigt bra jullov! 
//Emma
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?