Mitt år 2012!
Publicerat den

2012 har varit det bästa året i liv. I alla fall första halvan av året, men den andra halvan har också varit super bra! ♥ Så nu kommer någonting utav en "snabb genomgång" av mitt år 2012.
 
♥ I Januari minns jag inte så mycket speciellt som hände. Jag fyllde 13 år, och hittade på mycket roligt tillsammans med mina vänner. Det var den här tiden som skolan började bli riktigt rolig igen också. 
 
♥ Februari minns jag nästan ingenting av. Haha, minns inte ens om det var i slutet av februari som vi hade sportlov, eller om det var i början av mars? ;) Men det var väll ungefär att vi hittade på en massa roliga saker med kompisarna och sådant. Och så satt jag på hästryggen igen efter över en månads uppehåll (det var en kall vinter). 
 
♥ I Mars var vi bland annat på slalomresa med klassen, och det var riktigt roligt! :) Hittade på roliga saker med kompisarna och red var väll annat jag gjorde denna månad.
 
♥ April minns jag nästan ingenting av heller. ;) Eller jo. Ponnyn, som blev min favorit redan från första stund jag såg henne, ponnyn som jag tyckte så mycket om, träffade jag för sista gången denna månad. Ni kan säkert lista ut själva vad som hände... 
 
♥ Maj måste nog ha varit 2012's bästa månad, nu när jag tänker efter! Livet var helt underbart och en massa roliga saker hände. I skolan hade vi musikkväll, hade väldigt kul tillsammans med mina vänner. Staffetkarnevalen var också i Maj, något av 2012's bästa händelser (fick nya kompisar, och hade riktigt trevligt). ♥ Och så var vi även på klassresa till Uleoborg. 
 
♥ I början av Juni hade vi avslutning, och gick ut lågstadiet. Det kändes lite tråkigt på samma gång som jag verkligen såg fram emot att börja 7:an efter sommarlovet. Jag var med kompisar, red, var på villan och sådana saker denna månad. 
 
♥ I Juli var det väll ungefär samma sak ännu. Red, var med kompisar, simmade, var på villan osv... Och så var det nog någongång nu jag började längta riktigt mycket efter att sommarlovet skulle ta slut och skolan skulle börja igen. ;)
 
♥ Och i Augusti var det bara någon vecka kvar av sommarlovet. Då var jag några gånger med mina kompisar, var och red och ja. Sen började ju skolan igen! Det var riktigt roligt att börja i en ny skola, men en ny klass. 
 
♥ September minns jag nästan ingenting av vad som hände. Haha, och det var ju bara tre månader sedan. ;) Ja, men det var väll ungefär det samma som tidigare månader. Skola, hästar & ridning, kompisar och liknande. 
 
♥ Av Oktobers händelser minns jag väll inte så mycket heller. Alltså, jag kan minnas exakt vad som hände för flera månader sedean, men det som skedde för 2 månader sedan. Nejnej! Men vi var på en liten skogstur med klassen, och resten var väll ungefär som vanligt. Skolan, kompisar och hästar & ridning. Det regnade mycket också. ;) Höstlovet var då också, och jag var även på dop. 
 
♥ I November kom det första snön som stannade kvar! :D Det andra som skedde var väll mest det samma som de tidigare månaderna. 
 
♥ Och nu har vi December... Vad har hänt hitills denna månad då? Jo, julkalendern har börjat, vi har haft mycket roliga händelser i skolan, och snart är det julafton också! (skrev detta inägg den 21 xD). Som näst på schemat är en resa till Egypten! :)
 
Hur har erat år varit? Har det skett några stora förändringar, eller någonting riktigt roligt?
//Emma 
 
Skulle även ha satt in en massa bilder tagna under 2012, men inlägget blev lite väl långt då. Så bilderna kommer i ett skillt inlägg. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?