Låg uppdatering
Publicerat den

YUHU.

Det har varit jätte dåligt med uppdatering från min sida. Kollade just att det är en hel månad sedan jag uppdaterade senast WHAAT??
Men som jag sagt förut så när jag har en egen blogg så skriver jag ju allt jag har att skriva om där. Sen när jag ska uppdatera här på bloggen. Så är det ju bara; vad ska jag skriva om? det blir ju bara samma saker som jag skriver i min egen blogg...så därför är det ganska dåligt med uppdatering från min sida. Men nu tänker jag inte bry mej i om det blir samma saker i båda bloggarna utan nu ska jag uppdatera!

Det har hänt  mycket sedan ni hörde något av mej sist. Men tänker nu inte börja berätta allt, det tar nog en evighet isåfall. Men från  och med idag ska ni få följa med mej förhoppningsvis varje dag vare sig det blir samma som jag skriver i min egen blogg eller inte! Men besök gärna ---> http://emelie-eee.soclog.se/
Hade!

en bild från när jag blev konfirmerad kan ni få se. bilden blev ju mega stor :O








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?