Söndag
Publicerat den

Hejsan!
Skrev ju i förra inlägget att det inte kommer vara särskillt mycket med uppdatering från min sida, för en vecka framöver. Men nu är den veckan över, och jag ska försöka uppdatera lite.
Snart är ju sommarlovet slut också. Bara typ en månad kvar... Och jag har inte gjort nästan någonting denna sommar. Varit med vänner, varit på villan och sådana saker. Så har jag även varit till Power Park också, men inte så mycket mera. Faktiskt så ser jag nog fram emot att skolan ska komma igång. Börjar ju i 7:an till hösten, så det blir ju en ny skola och en ny klass. Så jag ska inte gnälla över att sommaren snart är slut! ;))
Hmm, intressant det här nudå... :) Tänkte bjuda på lite bilder här nu istället.
Ha en fin dag!
Tjingeling!
//Emma
 

Jordgubbar♥
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?