1 Februari
Publicerat den

Hejsan! 
Har precis kommit hem igen. Var en sväng till staden med mina vänner, ojoj vad vi hade roligt! ♥ Byter ämne snabbt här nu men, som ni säkert har märkt har det varit dåligt med uppdatering här de senaste dagarna. Men vi har båda två varit helt utan inspiration, men åtminstone jag tänkte försöka skriva lite i helgen. 
 
1 Februari har vi idag, tiden går så fort. ;) Månaden som gått har varit riktigt bra! Hemkomst från Egypten, och ett kärt återsende med alla mina vänner, fyllt 14 och haft hit mina vänner, och det har varit väldigt roligt i skolan också. Haha, den här senaste tiden har jag gapskrattat underbart många gånger per dag. ;) ♥ Så ja, Januari har varit mycket rolig!
 
Resten av kvällen ska jag bara vara hemma, käka godis (som för övrigt var det enda jag fick med mig hem idag ;D), sitta framför datorn, kolla lite tv och lyssna på musik. Äsch, insåg just att jag även är tvungen att städa lite. Nåja. :)
Ha en finfin helg allihopa!

//Emma 
Alla bilderna är från We♥it!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?