"Hinner bara tänka tanken att jag har 15 minuter på mej"
Publicerat den

 Mamma väcker mej, jag måste stiga upp före hon går till jobbet.
Jag hoppar upp ur sängen,klockan är 07:50, TIO FÖRE ÅTTA! bussen går 08:15. Hinner bara tänka tanken att jag har 15 minuter på mej. Jag rusar till köket tar något att äta. Rusar ennu snabbare in i  klädskåpet, river fram första bästa klädesplagget att dra på mej; joggingbyxorna och en långärmad. Slänger upp håret och på med lite smink. Springer iväg till ytterdörren drar på mej jackan och skorna, rusar ut genom dörren. Hinner ingenting tänka, tänker bara på att jag måste SPRINGA så jag inte missar bussen!
Då går en lampa upp i min lilla hjärna...Halvvägs till busshållplatsen. *Varför är det så mörkt - det brukar aldrig vara sådär mörkt när jag går ner till bussen*. Det känns konstigt...Jag kollar klockan...07:17. DAMN! jag är EN TIMME för tidig!
Haha, och oj vad jag skrattade åt mej själv! XD
Men nu har jag tid att blogga.Tror jag aldrig har haft sådär mycket tid efter att jag ställt mej klart. Lite över en timme tills jag skall åka.

Tänkte ägna den tiden till att skriva det här och sen öva lite till religions provet.

Två svarta tråkiga bilder.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?