Roligaste skoldagen på länge!
Publicerat den

Fick bli en bild på mina bedårande fötter denna gång. ;)
 
Hejsan! Jag har nyss kommit hem från skolan. En riktigt rolig dag! :) Haha, jag har skrattat färdigt för några veckor framåt, om det skulle behövas. Sista timmen var min röst riktigt konstigt, på grund av att jag skrattat underbart mycket under dagen. ♥
Sen har det ju även skett lite mindre trevliga saker, som tur är var de ganska få. Till exempel lyckades jag hälla ut ett mjölkglas så att en del hamnade på golvet, resten på mina byxor och mina skor. Bra där, Emma! Fast, i slut ändan blev det ganska kul ändå. ;) Roligaste skoldagen på länge!
 
Nu är det snart dags för mat, och sen ska jag vara med Emelie. :D Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva om, men för att det inte ska bli alltför mycket så får det vara stopp här. Ha en fin dag!
 
Emma.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?