Enjoy the little things, cause one day you may look back and realize they were the big things.
Publicerat den

Har nyss kommit hem från villan, där jag varit sen igår kväll. 
Jag har passat på att njuta av vädret, och suttit och solat nästan hela tiden solen varit framme. 
     Hade även tänkt ta sommarens första dopp idag, men så blev det inte. Fram mot eftermiddagen var det så grått och lite kyligt, så jag lät bli. 
 
Jag tog även med mig kameran, och hade tänkt fota lite i den fina kvällsolen. Men när jag ska ta fram den för att fånga några fåglar på bild inser jag att minneskortet är hemma i datorn. Så himla typiskt! 
 
Kvällens planer är att mest ta det lugnt, och försöka inse att det tyvärr inte är sommarlov, trots att det känns så, läsa på matteprov ska jag också hinna med, men nu först tänkte jag pyssla lite. Så nu ska jag surfa iväg för att försöka hitta lite inspiration.
 
Hoppas ni haft en fin helg! ♥
 
Emma. 
 
 
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?