It's gotta be you, only you
Publicerat den

Morsdagen till ära har vi varit på 'kaffe' till farmor och farfars där jag också fick träffa mina två söta kusiner, som jag inte sett på ett tag. Likaså igår var jag hela dagen med min "tredje" kusin, eller vad man ska säga xD 

Skola imorgon igen. Det har varit så otroligt skönt med dom fyra lediga dagarna vi haft. Så jag vet inte hur jag ska orka till skolan. Ser heller inte fram emot inkommande vecka, med prov på tisdag, onsdag och torsdag plus mycket annat mindre roligare saker.
Men kan trösta mej med att det endast är 9 vanliga skoldagar kvar, otroligt!

Tänkte ställa mej tidigt och sova ikväll (försöka iallafall), så att jag inte är så trött imorgon, vilket jag ändå är. Men testa får man väll ;)

Avrundar här med ett godnatt och en gammal bild från we♥it i brist på andra bilder ;)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?