Each day's a gift...
Publicerat den

Hej!
Ska börja med att säga, ifall ni undrar varför jag ofta har en rad ur någon sång som rubrik, så är det för att jag inte har kommit på någon annan rubrik. ;)
Har precis kommit hem från skolan, var en jätte kul dag! Har tittat på film och haft lite ''knytkalas'' eller vad man ska kalla det. ;) Rasterna har också varit ovanligt roliga, har bland annat ''skrivit en fiiiin sång''. xD Haha!
Sen var det tänkt att jag och mina vänner som vanligt skulle hitta på någonting att göra efter skolan. Men eftersom jag har ridning ikväll, så blev det inget av det.
Det var annars filmen Eragon vi tittade på i skolan idag. Faktiskt så var den riktigt bra! Vanligtvis är det inte riktigt den typen av filmer jag gillar, eller tittar annars på. Men jag gillade faktiskt denna! :) Vill oftast titta på någon komedi eller någonting.
Höhö, igår bakade jag förresten muffins/cupcakes. Så bild av dem finns längre ner i inlägget. :)
Trailer till filmen Eragon... :)

Hehe, här kommer bilder av de cupcakes jag bakade igår... ;) Blev faktiskt de godaste hitills!

Nu ska jag bara vänta på att klockan ska ticka så det snart blir dags för ridning. ;) Ha en fin helg allihopa! Tjingeling. :)
//Emma



sara

Hej fin blogg! :)



URL: http://cclarstroom.blogg.se/


Sara

Sv; Vasse ^^ Hur är det?:D



URL: http://cclarstroom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?