Första inlägget på nya bloggen
Publicerat den

Hej!
Vi har nu bytt bloggsajt från blogspot.com hit till blogg.se. Vi hoppas ni vill följa med i vår vardag. :)
Ja, men för er som inte har följt vår gamla blogg kan vi ju börja med att berätta om oss själva.

Emelie:
Jag är en glad och konstig tjej som då älskar fotografering, som ni kanske har läst i presentationen och ni kommer nog märka det eftersom att ni kommer få se en massa bilder. Jag är då 14 år (snart 15) och får mopedkort detta år YEEY! ;D haha..Ja, det var väll lite om mej ;)

Emma: Jag är en tjej på 13 år. ;) Jag är väll rätt så pratglad och älskar hästar & ridning. Mina andra intressen är att skriva(vill bli författare/journalist då jag blir stor) och vara med mina underbara kompisar. Från mig kommer ni antagligen få läsa om min vardag och även lite ''häst relaterade'' inlägg + lite bilder.

Ha en finfin dag! 
//
Emelie & Emma :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?