Gray and Cloudy
Publicerat den

YO!
brr...fryser, är trött och bara skakar :s
-hoppas att jag inte blir sjuk!
Jag vet att det kanske inte är så kul att varje dag läsa om hur rolig/tråkig dagen har varit, vad man haft för lektioner och vad man har gjort i skolan etc. Men det är ju typ det ända man kommer på att skriva om.
Iallafall jag. 
Så även idag får ni läsa lite om min dag. Gilla det eller inte! ;)
Molnigt har det iallafall varit hela dagen - bläääh!
Jaja, men min dag har bestått av: engelska - ganska chill, smått&gott - chill (tillvalsämne), dans-mix - chill (tillvalsämne), historia - ganska chill. Valde att göra det i "chill - format" hahahah x)

Btw! glömde säga/skriva igår att jag (Emelie) lägger alltid i slutet av ett blogginlägg "bilden" som är sist också i detta inlägg "puss från Emelie", så då vet ni att alltid när den finns med, så är det jag som skriver.
Kanske ni kunde gissa det redan, men försäkerhetsskull ;)
För att det här blogginlägget kanske ska bli lite roligare lägger jag in några bilder.
Så här kommer några fågel bilder, som också är av dom "nyaste" som jag har fotat.
Kram!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?