Dåligt med uppdatering, igen.
Publicerat den

Hejsan!
Haha, det är har inte varit särskilt bra med uppdatering här nu... ;)
Vädret är typ väldigt uselt. Denna sommar har vädret verkligen inte varit någonting att skryta med. Säkert sämst på flera år.
Snart börjar skolan igen också, det blir väll rätt så roligt! Det är väll typ lite mera än tre veckor kvar av sommarlovet, om jag inte har fel. :)
Idag har jag varit på en hästutflykt med roliga personer! Vi har klappat jätte, jätte söta, små föl, ätit glass, besökt en hästbutik, haft lite picnic och det som nog var bäst av allt så for vi till sist och simma med hästarna. <3 Det var väldigt härligt, och kuul! :D
Senare i veckan drar jag iväg på en liten resa över helgen. Så värst många andra planer har jag inte riktigt kvar för sommarlovet. Bara några enstaka. Den här sommaren har gått fort, i alla fall om du frågar mig...
Hade inte någonting mera att säga nu. Ha en fin dag, tjingeling!
//Emma
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?