And it is still raining...
Publicerat den

Hallå!
Japp, rubriken säger typ allt. Det regnar fortfarande! Väldigt roligt, eller hur vad det? ;) Haha, en liten tröst är det ju förståss att det nu är helg. Förståss inte riktigt lika kul när vädret är uselt. Men vad kan man egentligen göra åt det?
Ja, fredag idag då. Vi skulle egentligen och städa lite på byn från skolan, men eftersom (jag säger det igen) vädret är väldigt dåligt, så slapp vi. xD Istället övade vi till musikkvällen! Sen efter skolan spenderades det några timmar med bra och roligt folk. Skrattade väldigt mycket! :)♥
Ja, på tisdag är det ju musikkväll. Ska faktiskt sjunga en sång jag också. Är inte särskillt nervös, ännu i alla fall. Men idag när vi övade för första gången med hela skolan, trodde jag att jag skulle svimma. Usch, så nervös jag var då. ;) Nästan mera nervös än när vi hade Lucia i December.
Hehe.
Äh, nu hade jag ingenting mera att säga. Ha en fin helg, tjingeling! :)
//Emma


En före och efter bild slänger jag även in här på slutet. Dock är det ingen stor skillnad mellan dem. ;)
Före...                                          Efter...







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?