Bli klok, läs en bok!
Publicerat den

Hej!
Ja, eheheh, fin rubrik eller någonting åt det hållet. xD
Förut läste jag väldigt mycket böcker, men nu i några månader har jag mest bara läst tidningar. Igår när vi besökte biblioteket, från skolan, så bestämde jag mig för att låna en bok. Och kanske börja läsa lite mera på nytt. Sagt och gjort! Jag hittade en som verkade riktigt bra, lånade den, och läste ut den samma kväll! :) Jag hade helt glömt bort hur mycket jag verkligen gillar läsning. Men jag fick en påminnelse om det igår. ;) Och den där boken var otroligt bra. Jag tänkte tipsa om den i ett annat inlägg. :) Det var en såndär bok som är så bra att man inte kan sluta läsa. En sådan bok som får mig att vara lite i min egen värld när jag har den framför mig! ;)
Ja, tänkte inte babbla mera om böcker nu... Ha en fin dag! :)
Tjingeling!
//Emma






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?