Inte just nu!
Publicerat den

Hej!
Igår var vi ju på klassresa då, som jag redan skrev om i ett tidigare inlägg. Det var verkligen ''sviiiin kul''! :D
Men något som dessvärre är mindre roligt är att jag nu har blivit sjuk. Och det är lika med ''kris''! :( Jag säger bara, det är stafettkarneval på fredag. Min hals är otroligt sjuk, men eftersom jag inte har andra problem förutom lite snuva, så kan jag säkert sticka dit ändå. Bara min hals har blivit bättre tills dess. Hoppas nu bara att jag inte blir riktigt förkyld, för det får jag inte bli. Inte just nu i alla fall. -.-
Vad mera har jag att säga då?
Ja, jag kan ju berätta om klassresan lite också. Kvart före sju startade vi från skolan. Det var väldigt roligt i bussen också, hehe. ;) Efter några timmar var vi framme då, vid Tietomaa. Där var det väldigt kul också. Vi testade på lite olika saker, var två gånger upp i ett rätt så högt torn de har där. Och testade på lite mera saker.
Sen åkte vi till Zeppelin, ett gigantiskt köpcenter. Köpte faktiskt inte alls mycket, kom hem med endast tre saker. Och hade nästan alla pengar kvar. :)
Nu ska jag titta på nån film eller liknande, och hoppas att det blir Helsingfors för mig på fredag! Ha det fint! :D
//Emma






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?