Ledigt!
Publicerat den

Hej!
Som jag skrev igår, så är vi lediga idag, imorgon och så helgen förståss. Fyra lediga dagar är inte helt fel, skulle jag vilja påstå. :)
Just nu sitter jag och längtar till morgondagen, och till lördag då det blir ridning!♥
Ikväll blir det att kolla på Ishockey, Finland spelar kvartsfinal mot USA. Har faktiskt kollat rätt mycket ishockey detta år. Har för mig att jag har sett alla matcher som Finland spelat, utom en eller två stycken. ;)
Och nu är det inte länge kvar innan det är dags för klassresan till Uleåborg och stafettkarnevalen i Helsingfors. De två sista veckorna nu av skolan, bjuder på rätt mycket roligt! :D Och det gillar vi starkt. :)
Ni som läser denna blogg, om ni själva har en blogg får ni gärna skriva adressen dit i en kommentar, så kollar jag gärna era bloggar. :)
Nej, nu ska jag försöka komma på någonting att göra. Ha en fin dag! :) Tjingeling!
//Emma





Rebecka - Fotoblogg

Sv: Åh, tack! :D <3



URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?