Solen skiner, solen skiner, himlen den är blåå!
Publicerat den

Hej!
Haha, öhm ja. Kom inte på någon rubrik, därför drog jag till med en liten trudelutt. Jag säger bara äntligen! Äntligen har det slutat att regna. Solen har kommit fram, himlen är blå och gräset är på de flesta ställen grönt nu också. <3 Underbart!
Söndag idag då. Sker inte så mycket denna dag. Imorgon är det däremot utagningar till stafettkarnvalen! Det är redan klart att vi som varit med och tränat sen mars kommer med. Men vi vet ännu inte vad vi ska springa. Så det återstår att se. Hoppas att vi får reda på det inom en snart framtid också, är lite nyfiken jag. ;)
På tisdag blir det, som jag redan skrivit, musikkväll. Det blir väll riktigt roligt det!
Ett plus för nästa vecka är att det inte blir en sådan intensiv skolvecka. På torsdag och fredag är vi nämligen lediga! Det gillar vi starkt.
Ja, något mera hade jag väll inte att säga. Har mest skrivit lite om vad som kommer att ske. Ha en fin söndag, allihopa! Tjingeling! :D
//Emma :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?