Städning, orientering och musikkväll
Publicerat den

Hej hallå!
Idag är det då Tisdag. Har haft en helt okej dag i skolan. Dagen har bjudit på många skratt! :D♥ Andra timmen var vi och städade på byn. Och sen sista timmen hade vi orientering. Det är en sak jag inte alls gillar! Usch! Men det var faktiskt ändå inte riktigt lika farligt/tråkigt som jag först trodde. Kanske för att vi fick orientera tillsammans med någon om vi ville. Så då blev det ganska kul ändå!
Senare ikväll är det dags för musikkväll, det blir väll roligt. :)
Just nu går jag mest och väntar på nästa vecka. ;) På tisdag(om exakt en vecka) drar vi iväg till Uleåborg på klassresa. Sen på fredag bär det av till Helsingfors och stafettkarnevalen! ♥ Själv ska jag springa masstafetten på stafettkarnevalen.
Och inte är det länge kvar innan vi får sommarlov heller! 2 veckor och fyra dagar för att vara mera exakt. Nu ska jag fortsätta att längta till klassresan och allt annat som sker nu de närmsta veckorna. Ha det fint! :D
//Emma








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?