What I'm feeling now...
Publicerat den

Hej!
Onsdag idag då. Oj, oj, börjar närma sig sommarlov tycker jag. ;) På Lördag är det avslutning, vilket säkert blir roligt. Men ändå blir det väll lite sorgligt. Vi har ju bara två dagar kvar nu, och avslutningen, tillsammans med klassen och i den skola vi gått i sex år nu. :( Visst, det ska bli jätte roligt att få börja i sjuan och i Sursik(den nya skolan). Fast det blir sorgligt att lämna gamla skolan och klassen. Har tyckt så mycket om, och trivdes super bra med de som jag känt i nästan sju år, och vissa ännu längre. Men nya klassen blir säkert bra också.
De kläder jag ska ha på Lördag har jag inhandlat för nästan en månad sen. Ett par nästan neonrosa(!) jeans(älskar jeans med färger), vit top och en vit skjorta är det jag ska ha på mig. Och troligtvis ett par skor jag köpte förra sommaren när jag var utomlands.
Imorgon ska vi till Sursik och hälsa på. Och då får vi även veta vem vi får på våran nya klass som vi ska gå i tre år framöver. Blir nog riktigt roligt det!
Har ni läsare några planer inför sommaren? Själv har jag inte en ända aning om vad jag ska göra. Förutom att vara lite på villan, med mina vänner, simma, och vara med hästar & rida.
Äsch, nu kommer jag inte på någonting mera att skriva. Ha en fin dag, och ett fint sommarlov(i förskott)! :D
//Emma
Bjuder på några bilder här till sist också. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?