Längesedan sist!
Publicerat den

Hejsan! 
 
Över en månad sen det har varit någon uppdatering här nu! Ingen av oss har väll riktigt orkat skriva, men nu ville jag göra det. :) Hade skrivit ett riktigt långt inlägg, såklart började datorn då bråka och det försvann. Orkar inte skriva ett riktigt lika långt nu, utan det blir ett lite slarvigare. -.- ;D
 
Sedan sist har det skett ganska mycket. Bland annat så fick vi våra första betyg för 2 veckor (?) sen. Blev inte riktigt nöjd med mitt men... 
Idag har jag varit en sväng till "stan". Och äntligen så hittade jag några ringar åt mig! Har letat ett tag nu, efter helt "vanliga" ringar, men det var mycket svårare än vad jag först trodde att hitta några.
Kollade också på lite julfest kläder, men köpte ingenting. Ska troligtvis ha en vit skjorta (som jag också hade på avslutningen i somras/våras) och sen får jag se vad jag ska ha med den. 
 
Tänkte slänga in några bilder nu, en på ringarna jag köpte och några "Teenager post...". 
Ha en fin helg allihopa!
//Emma :)
Inte riktigt någon bra bild, men den får duga... :P
 
72131_455177931194773_1582712962_n_large
 
138274651029192821rtcyii3tc_large
 
Teenager-post-teenager-posts-32330874-500-350_large
 
Tumblr_mdwiuwycld1qiaqpmo1_500_large
 
Tumblr_mdwiyjerpa1qiaqpmo1_500_large
 
:))
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?