Regnigt väder >> Tips, ideer eller önskerubriker?
Publicerat den

 
Vilket regn väder vi har här hos oss idag! Men en sak är ju positiv, snön smälter. Dock är det riktigt överdrivet mycket vatten på vissa ställen. En åker man ser på väg till skolan är så full att jag igår trodde det var ån, och började undra över varför det inte var någon bro där. xD
 
Kvällen kommer spenderas, inte helt otippat, framför datorn. Jag har bara en läxa tills imorgon, så det är ju bra! Bara för att det regnar sådär mycket nu, har jag världens blogginspiration. Jag vill skriva, bara det problemet att jag inte vet om vad. Vad vill ni läsa om? Något speciellt inlägg, eller liknande? Alla som kommer med ett tips, en idé eller någon önskerubrik som blir skriven om i ett inlägg får en länk!  Då blir det liksom lite en win-win sitation, så att säga. :)



leavanny.blogg.se

SV: tack så mycket :)



URL: http://leavanny.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?